Waar haal je inspiratie voor content vandaan – 5 tips

Waar haal je inspiratie voor content vandaan – 5 tips

Herken jij dit? Je bent druk, druk, druk met werken IN je bedrijf in plaats van AAN je bedrijf. Je grootste prioriteit ligt bij je opdrachtgevers tevreden stellen. Hartstikke belangrijk natuurlijk! Maar tegelijkertijd knaagt er iets…Je wilt zo graag online zichtbaar...

Lees meer
Waarom je blij mag zijn met elke uitschrijver – 4 redenen

Waarom je blij mag zijn met elke uitschrijver – 4 redenen

Bloed, zweet en tranen kost het je; het opbouwen en laten groeien van je e-maillijst. En waarschijnlijk baal je enorm van elke uitschrijver op je e-maillijst. In deze blog geef ik je 4 redenen waarom je juist blij mag zijn wanneer iemand zich uitschrijft! Er is actie...

Lees meer
Online zichtbaar tijdens corona – 5 Tips

Online zichtbaar tijdens corona – 5 Tips

Online zichtbaar tijdens corona... dat is toch het laatste waar je nu mee bezig wilt zijn? Waarom je dat juist wel moet zijn en hoe je dat aanpakt, vertel ik je graag in dit artikel. NB. Dit artikel heb ik onlangs ook op LinkedIn gepubliceerd. Wat een bizarre tijd! Ik...

Lees meer
Koud, warm, heet ☀️

Koud, warm, heet ☀️

"Anouk, ik wil graag over 3 maanden een jaarprogramma lanceren. Ik heb minimaal X deelnemers nodig. En ik dacht aan een prijs van Y ..." Ondernemers hebben vaak ambitieuze wensen. Mijn eerste vraag is altijd: Hoeveel contacten staan er op je e-maillijst? Begrijp me...

Lees meer
Opt-in pagina: waar moet je op letten?

Opt-in pagina: waar moet je op letten?

De opt-in pagina; waar moet je nu precies op letten? We zullen eerst eens kijken wat een opt-in pagina is, welk doel de opt-in pagina heeft en waarom je deze nodig hebt. De opt-in pagina is een zelfstandige pagina waar je jouw potentiële klanten naar toe verwijst om...

Lees meer